تستر ایسیو توس مشهد

تستر ایسیو ECU

شرکت فنی مهندسی کار پلاس با 15 سال سابقه در زمینه خدمات خودرویی و تعمیرات ایسیو  ECU قصد داریم در زمینه خدتستر ایسیو موجود در بازار خدمت همکاران عزیز توضیح دهیم .

  1. دارای لاجیک آنالیزور که کارایی بسیار مهمی برای تعمیر ایسیو دارد و می توتند تمام پایه های IC ها را تشخیص و نمایش دهد یعنی پراپ را به هر یک از پایه های IC ها بزنید تشخیص می دهد این چه پایه ای است : 12 ولت , منفی یا 5 ولت  ,پالس , آنود یا کاتود است .

  2. قابلیت غیب یابی داخلی از خود دستگاه یعنی اگر دستگاه خراب شود در نمایشگر ایراد در کدام قسمت است را مشاهده می کنید .

  3. دیگر امتیاز دستگاه نمایش تغییرات سنسور ها بصورت دستی در نمایشگر بدون نیاز به دیاگ , یعنی اگر تغییراتی مثلا در دمای آب می دهید در نمایشگر مشاهده می کنید .

  4. قابلیت خواندن کد سوئیچ از ایسیو بدن نیاز به دیاگ .تستر ایسیو توس مشهد

  5. یکی دیگر از امتیاز دستگاه کانلا دیجیتال بودن پنل می باشد که کار را بری کار بر فوق العاده راحت کرده است و بهترین قابلیتش این است که با زدن کلید دور آرام تستر تمام سنسور ها را به حالت استاندارد قرار داده و کار می کند اما در دستگاه های آنولوگ سنسور ها ولومی هستند و باید بصورت دستی همه پارامتر ها را تک تک تنظیم کنید .

  6. قابلیت تست آی سی سنسور اکسیژن و تغییر دستی پارامتر سنسور اکسیژن در دور های مختلف .

  7. قابلیت قطع اتوماتیک و ایمن بودن دستگاه در مقابل اتصالات اشتباه سیم ها یا اشتباها ایسیو را نصب کنیدفقط فیوز تعبیه شده در دستگاه می سوزد.

  8. پشتیبانی و ساپورت تمام ایسیو ها و یونیت ایمو بلایزر های ایرانی :(بوش , ساژم , ولئو , زیمنس با سیستم CIM CAN )

  9. قابلیت تعویض پنل دستگاه توسط کاربر در صورت خرابی .

  10. صفحه نمایشگر رنگی

برای مشاوره رایگان با همکاران ما  با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید

09221277423